Cursos

dimecres, 13 de novembre del 2013

S'ACOSTA EL NADAL.

Els alumnes i les alumnes de Sisè hem fet una adaptació de la cançóVull estar amb tu” de Els Catarres. Esperem que us agradai!

Ja sento el fred de l’ hivern quan em llevo al matí.
Els arbres es buiden de fulles, tot s’omple de blanc.
Bufanda i barret per estar calentet.
Tot guarnit, els carrers plens de llums i  colors
il·luminen els somriures de la meva gent.
Quan l’escola s’acabi tindrem molt de temps per gaudir!
Ja s’acosta el Nadal! i ho estem esperant!
I penso en això a cada moment
des que em llevo al matí fins a la mitja nit.
I miro al carrer,
no hi ha res ni ningú,
que em pugui aturar.

I és que per mi
aquests dies són tan espectaculars!
Ningú podrà fer-me dubtar...
S’acosta el Nadal! Oh oh!
Torrons i bombons,
família i amics, oh oh!
regals i emoció.

El parell de mitjons de colors que he penjat al balcó.
Esperem que aquest any no els trobi tot plens de carbó!
Serà dolç per menjar, però haig de pensar
que potser l’any que ve coses haig de canviar!
que els dies passen. Feliç haig d’estar!

I és que per mi
aquests dies són tan espectaculars!
Ningú podrà fer-me dubtar...
S’acosta el Nadal! Oh oh!
Torrons i bombons,
família i amics, oh oh!
regals i emoció.


Estaria amb tu  tot el dia, menjant neules amb alegria,
que tenen un sabor molt especial.
Em quedaria amb el Nadal per sempre, a la vora de la xemeneia.
Amb el teu somriure l’ encendràs!

I és que avui els problemes desapareixeran,
perquè és un dia especial!
S’acosta el Nadal! Oh oh!
Torrons i bombons,
família i amics, oh oh!
regals i emoció.

Ja sento el fred de l’ hivern quan em llevo al matí.


Aquí teniu el karaoke per poder practicar amb la lletra original de la cançó o amb la lletra que estem escrivint entre tots! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada